пʼятниця, 1 листопада 2013 р.

Рефлексія модулю 9-10


        Навчання, на жаль, завершується...Працюючи з матеріалами 9 модуля, я зробила висновки щодо того, як учні можуть самі себе спрямовувати у навчанні, та про місце диференційованого навчання.Перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації як з боку учнів, так і з  боку вчителя. У диференційованому навчанні я визначила 4 напрямки: зміст, процес, результат, середовище навчання. Щодо форм оцінювання учнів з особливими потребами та обдарованих я відзначила факт, що можна простими і цікавими формами залучити до співпраці невстигаючих. Є багато методик для роботи з обдарованими учнями, а для "особливих" дітей їх майже немає. Важливим для мене булдо те. що можна за допомогою цікавих методів залучити до співпраці невстигаючих учнів.Спектр методів та інструментів дуже широкий. Ефективність навчання залежить від правильно поставлених питань та від поведінки вчителя під час проекту.
     

Немає коментарів:

Дописати коментар